Bine ati venit!

"Dragostea este cea mai înaltă realizare la care poate aspira orice fiinţă umană. Este o emoţie care cuprinde toată profunzimea inimii, a minţii şi a sufletului."




vineri, 30 noiembrie 2012

Smd

Despre tine nu am scris niciodată aici. Până acum. Nu o să uit niciodată momentele petrecute cu tine. Nu pozele reuşesc să exprime sentimentele noastre puternice ci amintirile pe care le avem. Sunt poze în care "urlăm" şi un străin n-ar observa asta, dar noi ştim. Ne ştim trăirile, poveştile şi am putea să scriem un roman una despre cealaltă. Tu eşti eu, Nataşa într-o altă variantă. În fiecare zi învăţăm una de la cealaltă pentru că am crescut  şi ne-am maturizat împreună. Eşti una dintre cele două persoane pe care mi-aş permite să o sun la orice oră din zi şi noapte şi care, oricât de obosită, somnoroasă sau ocupată ar fi, mi-ar răspunde şi ar fi alături de mine indiferent că mi-ar fi bine sau rău. Da, fată dragă şi frumoasă, dacă tu râzi atunci râd şi eu, dacă eu plâng atunci plângi şi tu. E minunat să ştiu că, indiferent de ce surprize ne rezervă viitorul, ne avem una pe cealaltă. Pentru toate momentele petrecute împreună, pentru tot ceea ce însemni tu pentru mine, îţi mulţumesc! Te iubesc, smd!!!

http://www.youtube.com/watch?v=zabFVkb6tmE

Niciun comentariu: